O nas

Mona
Centrum Urody
Wellness & SPA

 

INFORMACJA DLA KLIENTEK 

 

Szanowni Klienci, 

W związku ze zniesieniem zakazu pracy dla salonów, niezmiernie cieszymy się z faktu, że już wkrótce będziemy mogły się z Wami spotkać! 

W trosce o Wasze bezpieczeństwo wprowadzamy nowe zasady pracy i dodatkowe, wzmocnione procedury bezpieczeństwa zgodne z aktualnymi zaleceniami.  

Dla Was, naszych klientów, najważniejsze są zmiany w sposobie umawiania się na zabiegi. Prosimy, aby zapoznać się z nimi przed planowaną wizytą w salonie. 

Niniejsze zasady będą obowiązywać do odwołania. 

ZASADY UMAWIANIA WIZYT 

  1. Na zabiegi można się umawiać wyłącznie telefonicznie. Dla osób z zewnątrz salon będzie zamknięty. Będą do niego wpuszczane wyłącznie umówione wcześniej osoby.
  2. W trakcie telefonicznego umawiania wizyty, z każdym Klientem zostanie przeprowadzona specjalna ankieta, na podstawie której zdecydujemy, czy wizyta jest możliwa w oczekiwanym przez Was terminie, czy umówimy się na kolejną rozmowę w ustalonym wspólnie, innym terminie. Chodzi o to, żeby nie dochodziło do sytuacji, w których na zabieg przyjdzie np. osoba mająca objawy choroby lub osoba, która miała kontakt z zakażonym.
  3. Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na zabiegi. Dzięki temu ograniczymy zbędne kontakty między Klientami i będziemy mieć wystarczającą ilość czasu na przeprowadzenie wszelkich niezbędnych procedur dezynfekcji.
  4. Przed wizytą każdemu klientowi zostanie zmierzona temperatura. Zależnie od rodzaju zabiegu, będzie trzeba stosować również rękawiczki i maseczki ochronne. Oczywiście Klientom, którzy nie będą dysponowali tymi zabezpieczeniami, salon je zapewni. Obowiązkowa będzie również dezynfekcja rąk przed wejściem i wyjściem z salonu.
  5. Nie będziemy podawać napojów do picia i wody. Nie będzie również gazet i czasopism. Prosimy o zabezpieczenie siebie w tym względzie. 

Zdajemy sobie sprawę, że te wszystkie zabezpieczenia wiążą się z pewnymi niedogodnościami, ale mocno zależy nam na tym, żeby klientki w naszym salonie czuły się i były bezpieczne. 

ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO W CELU UMÓWIENIA WIZYTY! 

Zespół Mona Centrum Urody 

 

 

 

 

W SALONIE PANUJE ATMOSFERA RELAKSU, A WYKWALIFIKOWANY PERSONEL KOMPLEKSOWO SPEŁNIA PAŃSTWA OCZEKIWANIA.

„MONA” Centrum Urody to miejsce z tradycjami i doświadczeniem. Salon powstał w 1997 roku i od tego czasu dbamy o Państwa wygląd i dobre samopoczucie.

Oferujemy usługi w zakresie: fryzjerstwa, kosmetyki twarzy i ciała, kosmetologii estetycznej, modelowania sylwetki, zabiegi spa, fizjoterapii oraz solarium. Od wielu lat współpracujemy ze znanymi markami: WELLA, THALGO (gabinet kosmetyczny posiada autoryzację od 2002r.), GEHWOL, HOLLYWOD LASHES, ICOONE, POLLOGEN, VENUS TECHNOLOGIES, PH FORMULA, REVITACARE i inne.

REGULAMIN CENTRUM URODY MONA

  • Salon Centrum Urody MONA powiązany jest ze stroną internetową www.mona.poznan.pl, właścicielem firmy jest Monika Zimna, NIP 779-186-46-33.
  • Godziny otwarcia Centrum: poniedziałek – piątek: 8:00 – 21:00, sobota: 8:00 – 15:00. 
  • Klienci C.U. MONA są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu.
  • Zakup usługi w C.U. MONA równoznaczny jest ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon oraz że, zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje Klient będzie ponosił odpowiedzialność. 
  • Korzystanie z usług C.U. MONA jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Wszystkie prace wykonywane przez stażystę C.U. MONA naliczane są z 50% rabatem od ceny regularnej, za wyjątkiem zabiegów ICOONE.  Zabiegi wykonywane przez stażystę mają na celu przystosowanie go do procedur oraz norm panujących w Centrum Usług MONA.
  • Klient wybierający wizytę u stażysty, świadomie godzi się, iż zabiegi wykonywane przez stażystę mogą posiadać pułap błędu, nie przekraczający poczucia estetyki panujący w C.U. MONA oraz zagrażający zdrowiu klienta.
  • Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, kartach pacjenta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Centrum Urody MONA zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). 
  • Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta. 
  • Nasze promocje, rabaty, karnety, pakiety, kupony, bony kosmetyczne nie łączą się, chyba że regulamin danej promocji mówi inaczej.
  • Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu, salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności. 
  • Za usługi świadczone w C.U. MONA płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
  • Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia oraz reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres: Centrum Urody MONA, ul. Umultowska 45, 61-614 Poznań.
  • Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie 14 dni od daty wpływu reklamacji do gabinetu. Reklamacja w przypadku wykonanego manicure lub pedicure jest możliwa przez 7 dni od daty jego wykonania. Po upływie tego terminu, reklamacji nie uwzględnia się. 
  • Na terenie salonu zakazane jest: palenie papierosów i zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, wnoszenie jedzenia pod jakąkolwiek postacią, wprowadzanie psów i innych zwierząt, handel i akwizycja, głośne i niekulturalne zachowanie, chodzenie nago lub w stroju innym niż obowiązujący w salonie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu salonu, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą kierownictwa lub właściciela salonu. 
  • W przypadku dwukrotnego braku odwołania wcześniej zarezerwowanych zabiegów gabinet zastrzega sobie prawo do anulowania kolejnych wcześniej dokonanych rezerwacji zabiegów. W takim przypadku konieczne jest telefoniczne potwierdzenie wcześniej dokonanej rezerwacji w dniu poprzedzającym umówiony zabieg. Dopuszczone jest wysłanie sms z zapytaniem, wtedy gabinet potwierdza rezerwację sms zwrotnym lub telefonicznie.
  • W przypadku, gdy Klient 3-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką lub kartą płatniczą. 
  • Jeżeli osoba dysponująca zaproszeniem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. 
  • Zaproszenie upominkowe jest wypisywane dla konkretnej osoby (lub firmy) na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi. 
  • W przypadku zgubienia, utraty, zniszczenia zaproszenia, prezentu, pakietu, kuponu, karnetu, bonu kosmetycznego – salon nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.
  • Termin ważności zakupionych w C.U. MONA prezentów, pakietów, kuponów, karnetów, bonów kosmetycznych obowiązuje 6 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie tracą ważność i przepadają.Wyjątek stanowi gdy klientka podczas wykupionego karnetu zajdzie w ciążę lub gdy przerwa w wykorzystaniu pakietu zostanie udokumentowana zwolnieniem lekarskim, w tym przypadku prezent, pakiet, kupon, karnet, bon kosmetyczny zostaje wydłużony o czas zwolnienia. Promocje nie łączą się, a wykupione prezenty, pakiety, kupony, karnety, bony kosmetyczne są płatne „z góry” tj. przy ich zakupie.
  • Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione zaproszenia upominkowe.
  • Dopuszcza się możliwość zamiany zabiegu wykupionego na zaproszeniu upominkowym na równowartość innych zabiegów oferowanych w C.U. MONA.
  • Zakup zaproszenia lub usługi stanowi potwierdzenie, że kupujący akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie. 
  • Zabiegi w C.U. MONA są wykonywane w oparciu o umowę starannego działania i salon dokłada wszelkich starań korzystając z aparatury, preparatów oraz profesjonalnej wiedzy, aby rezultat zabiegu był optymalny, mając na uwadze okoliczności i uwarunkowania indywidualne klientki, takie jak : wiek, stan skóry, ogólny stan zdrowia. Aby zabiegi przynosiły pożądany efekt, zaleca się ich systematyczne wykonywanie.
  • Przed rozpoczęciem pracy pracownik sprawdza stan swojego stanowiska pracy, w razie potrzeby uzupełnia zapas materiałów jednorazowych, ochronnych, narzędzi wysterylizowanych i jednorazowego użytku.
  • Przed każdym kolejnym przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik myje ręce mydłem, następnie środkiem dezynfekującym zgodnie z procedurą i techniką dezynfekcji rąk i płucze pod bieżącą ciepłą wodą. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość, jak i po zakończeniu zabiegu.
  • Pracownicy salonu utrzymują dłonie i paznokcie w takim stanie, aby nie były one przyczyną zadrapań i skaleczeń. Zabrania się pracownikom noszenia biżuterii w postaci pierścionków czy bransoletek w czasie pracy.
  • C.U. MONA oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych i fryzjerskich, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych i wiele innych usług. 
  • Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientką/Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. Zabiegi z użyciem technologii mogą powodować ból i dyskomfort, a w przypadku zabiegów laserowych istnieje ryzyko pojawienia się podrażnień, strupków, a nawet lekkich przebarwień. Salon nie odpowiada za powikłania lub brak efektów wynikających z :
    – nie stosowania się do zaleceń przed/po zabiegowych, zatajenie przeciwwskazań lub brak systematyczności w korzystaniu z zabiegów
  • Klientki i Klienci przed rozpoczęciem zabiegu powinni zdjąć biżuterię oraz zachować higienę osobistą. W przeciwnym wypadku obsługa ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
  • Wykonanie zabiegu przekłucia części ciała i zabiegów z użyciem prądów lub naruszających ciągłość tkanek wymaga pisemnej zgody Klientki/Klienta na wykonanie zabiegu. W przypadku odmowy podpisania zgody zabieg nie będzie wykonywany.
  • Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu, ale bez szkody dla klientki czy klienta. Ewentualne skrócenie zabiegu będzie dotyczyć jedynie skrócenia etapów zabiegowych, przy zachowaniu wszystkich etapów wchodzących w skład danego zabiegu. Skrócenie zabiegu może nastąpić tylko w przypadku gdy nie ma możliwości przesunięcia wykonania zabiegu lub takie przesunięcie będzie skutkować znacznymi opóźnieniami pozostałych zabiegów.
  • W przypadku opóźnienia zabiegu leżącego po stronie pracownika gabinetu, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.
  • Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia innego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika gabinetu sytuacji istnieje możliwość odwołania czy zmiany terminu w możliwie najszybszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach klientki czy klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu klientka lub klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie najbliższy wolny termin na zabieg. Jeżeli zmiana terminu dotyczy zabiegu w ramach karnetu, wtedy uznaje się przedłużenie ważności karnetu o ilość dni pomiędzy odwołanym zabiegiem a wyznaczonym nowym terminem zabiegu.
  • Zakup usług i pakietów w cenach promocyjnych nie powoduje, że kolejne usługi po zakończeniu promocji będą wykonywane w cenach promocyjnych. Po zakończonej promocji usługi są dostępne w regularnych cenach.
  • Podczas wykonywania zabiegu kosmetycznego nie wykonuje się i nie odbiera połączeń telefonicznych z wyłączeniem sytuacji losowych.
  • Wszystkie osoby znajdujące się na terenie C.U. MONA są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
  • C.U. MONA informuje, iż jest prowadzony monitoring wizyjny. Administratorem danych pozyskanych z monitoringu jest C.U. MONA z siedzibą w Poznaniu, przy ul.Umultowskiej 45. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest bezpieczeństwo osób, mienia oraz dobre imię administratora danych osobowych 
  • Monitoring obejmuje : dział fryzjerski, recepcję, klatkę schodową oraz korytarze wspólne
  • Zapisy z monitoringu będą przechowywane przez administratora przez okres 30 dni.
  • Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo dostępu do danych osobowych oraz ograniczenia przetwarzania.
  • Podczas wykonywania zabiegu kosmetycznego nie wykonuje się i nie odbiera połączeń telefonicznych z wyłączeniem sytuacji losowych.
  • Konkursy organizowane przez C.U. MONA są możliwe do zrealizowania w terminie 1-go  miesiąca od daty ich zakończenia.